Roliga träningar,söta hästar och spännande kommentarer...

 Hejsan!

Vill börja med att berätta att jag hade en jätterolig kommentar, som handlade om winnies avkommas ägare(lååångt där) som jag försökt få tag på jättelänge, och hon hade tydligen hittat till min blogg och ååh ja, jag kan inte förklara hur glad jag blev. så nu är ett mejl iväg till dig Sara! :)

Sedan tänkte jag berätta att det flyter på framåt med vera, Hon hoppar som en gud.. oavsett hur fel elr om hon står still så ställer hon upp och hoppar hindret! DUKTIG POLLE!
 Men fortfarande det att jag inte vet hur man får upp videoklipp här,HJJÄÄÄÄÄLLLLPP??!


tänkte bifoga en lite paintritning jag gjorde på senaste markarbetsövningen vi gjorde  den 20/10- 2010
(ritar dock inte så bra) 


______-________________-________________-________________-_________________-_____________
  UPPDATERING!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DEN HÄR GREJJEN? FÅR INTE ENS UPP BILDEN NU:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0