Planer

Hejsan bloggis!

 Tänkte först börja med att jag funderar på att rensa lite i stallet från grejjer jag inte behöver..men har svårt att skiljas från mina saker även om det "poppar" över i sadelkammarn så jag t.om håller på att bygga en till större också :D är snart klar, elr okej det har stått still ett bra tag, har väggarna kvar sen så har jag mååånga planer på hur det skall vara där!
 
Kan ge er ett tips, det är att jag skall köpa ett par speciella galgor där schabraken skall hängas och då främst de med matchande huva :D hur snyggt är inte de? så typ "bläddrar" man igenom vilken autfit man ska ha ena dagen osv. Låter det grymt? :)
 Kom gärna med tips.. finns massor jag vill göra!
 (kan ta bild på hur det ser ut nu)


Jag hade så otroligt mkt planer innan sommarn, dock så känns det som om de spolats förbi!
Men allt beror ju på att skolan och allt annat tar ett jäkla tag,men nu tar jag studenten och nu känns de som om jag hinner och kan få göra precis vad jag vill..ska fundera lite!

Nu har jag lite frågor!

Hur hittade du till min blogg?
Vad vill ni läsa om mera?



En bild på QUEL LA MARE - vera
OBS: Detta var första gången jag såg henne och skulle provrida
nu är hon nerbantad,mer muskler och mkt söötare :D:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0