Back?!


Hejsan allesammans!

 Det vart nog otrooooligt längesedan jag skrev ngt här men tänkte att jag ev ska försöka ta upp bloggandet igen till en viss nivå dvs.

Kan berätta lite vad jag håller på med och det är att jag sköter ett halvblodsto 8år 2 ggr i veckan och tränar för tränare varje onsdag hopp och dressyr! Det är så kul att kunna ha en medryttarhäst så man får hålla igång sitt ridande samtidigt man gör annat..Skall ev börja rida en annan häst i samma stall vid namn nonne som är korsning mellan paint,appaloosa och new forest om jag inte minns fel.. Jätte söt!

Jag vet tyvärr inte hur man lägger upp filmer här på bloggen så skulle vara tacksam men hjälp så kunde jag lägga in ngn hoppfilm osv från träningarna om ni vill? Men just nu får nu klara er med bilder!

Mina mål med Quel la mare "Vera" (hlbstoet)

* Satsa på hoppningen.
* Starta henne ute på banorna om allt går som det skall.
* Få henne att bygga muskler.
* Ev starta i dressyr (kan dock aldrig minnas programmet men får kämpa)

  
Japp då är de väl de lilla jag kom på nu,hehe men blir kul att skriva lite igen.
 Juste det sköna är att hennes ägare har byggt ett eget RIDHUS så aldrig mera tråkiga och kalla vintrar ute varje dag!:D

Ha det så bra så skall jag försöka återkomma snabbt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej

Jag undrar om du har kvar winnie af Torne? Jag ägde hennes första avkomma i nästan 5 år, fram tills han dog. Skulle vara roligt att veta var hon finns. MVH Sara

2010-10-21 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0