är lite seg samtidigt skadad för att...

Tjabba!

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett par dar.. men jag skadade nämligen mig i onsdags på träningen och har nu en rejäl muskelskada i benet! ajaj säger jag bara.

Vet tyvärr inte hur jag skall gör på onsdag, är hoppning då! Ska ju åka iväg imorgon också så jag funderar på att höppa över denna veckan så benet får vila, alltså det känns som om jag har brutit foten nästan, förstår ni då vilken smärta? hoppa+ smärta= osmart, eller vad säger ni?


Tog 2 bilder  på vera efter träningen i stallet en snabbis iaf:D
Bakom henne står "Ami" och äter på sitt hö:)






Lite äldre bilder..
|
V






Kommentarer
Postat av: Sisterhood

Trvelig blogg! :-)



Kramen Sisterhood

- En dressyr/hoppryttare och bartenders vardagsblogg..

2010-11-01 @ 10:23:48
URL: http://www.siisterhood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0