Kalmar och givetvis hööks! :D

Tjabba!

Idag så befinner jag mig i kalmar och stannar här ett par dar, syynnnd för jag missar hoppträningen imorgon! :/ Men men...

Vat på hööks och kollade in en hel del grejjor jag vill ha med dock fann jag inte min nosgrimma jag sökte men en drös med massa täcken, som låg på 50% osv.. var allt sugen på 2 av dem! Fick istället bli en Lädertvål med lanolin Windsor, Aldrig testat den tidigare men den luktade gott:D Har du testat den?är den bra? T
Tänkte ta en Stübben men så kom jag på att jag köper hela kittet ngn annan gång ist för bara tvålen!:)

Gittade även lackträns, Pannband med Swarowskistenar och ett par läckra benskydd(4st)
ååh tur att de är jul snart :D


Hoppas den är lika bra som den luktar! ;) haha
75kr

Pannband med Swarowskistenar
649 Kr
Hade gärna velat ha i någon fin färg också :D



Islandsnosgrimma
198 Kr
Smart lösning med bågar som gör att bettet ligger fritt och inte störs av nosgrimman. Sitter stadigt på plats tack vare dubbla remmar. Bågar i mässing med svartoxiderat överdrag. En storlek, men mycket justerbar.



Senskydd Gold Medal® Läder
749 Kr




Bakstrykkappa Gold Medal® Läder
649 Kr



Teknikskydd Gold Medal®
679 Kr







(Alla bilder är från Hooks.se)


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Sv: japp, det finns kvar :)

2010-11-03 @ 08:09:49
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

ok:)joo fan toppen:D göra nått kul idag?

2010-11-03 @ 08:13:41
URL: http://ampelos.se
Postat av: Luffi

Hejsan! Förlåt för så segt svar, men har tagit det jätte lugnt med bloggen... blev så mycket när jag låg på topplistan så var tvungen att ta det lite lugnt!



Hoppas allt är bra med dig!? Kram

2010-11-03 @ 11:11:08
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0