Dagens ridpass.

Hej!
 Kom till stallet runt 16.00 och började packa upp lite grejjer jag hade med mig för att sedan ta in vera i stallet och påbörja borstningen! :)
 Sedan efter ca 30-40min gick jag ner till ridhuset och satte igång musik i högtalarsystemet och övade på..
 
Öppna
Sluta
Tempoväxlingar
 Och fina bågar på medellinjen.


Ville öva lite mer på öppna och det funkar delvis bra men även dåligt..hon försöker ju gärna slippa göra jobbet och jag glömde sporrarna i stallet och orkade inte springa för att hämta dem, spö funkar ju absolut inte för då blir hon helt otroligt jobbig..Så det vart segt!

Meningen var att hoppa en lite övning ikväll men jag orkade inte släpa fram hindrena i denna kylan och jag hade en tid att passa så tänkte ta det när jag slipper känna mig stressad!


Tog även endel bilder! :)




Hade 10sek på mig att ställa mig i en fin position men just här backade hon..
så gav upp detta efter några dåliga bilder och tog från marken på bara vera ist! :))



Orkar inte lägga in mer bilder just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0