Tacksam för hjälp!


Som säkert många av er hästägare hört har ju det brunnit i asserdal gård och de har nu ingenting kvar och jag tänkte starta en liten insamling utav hästsaker och pengar för er som vill vara med att lägga det..
17 hästar och 2 hundar omkom i den hemska branden och madde har nu inte ett öre att lägga till sina hästar,varken foder,hö,täcken,stallplatser eller ngt! Skriv gärna ett mejl till mig och märk det "Hjälpinsamling".

(Och givetvis kommer jag att "bevisa" för er  att pengarna och sakerna kommer fram och själv ta mig upp och lämna detta till dem om inte jag skickar )

Skulle vara oehört tacksam!

Min mejl: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lamia - TÄVLING! SCHABRAK FRÅN EUROSTAR

Sv: Jag tror den gick på kring 2500kr :)

2010-05-07 @ 22:05:11
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0