New new new new new,funny! :D

Jag väntar på ett täcke som jag beställde någon gång förra veckan till winnie...typ lite glans röd skimrande färg!Tjockt stalltäcke är det ååååh finfint!( tar bild när det har kommit...ngn gång i veckan) och har kommit på fler ideér ang. sadelkammaren:D
åååh bara vi börjar fixa den nya snart<3

Var ute igår med lite vänner och det var skitkul,kan ju säga att vi tjejer har en fördel att vara just tjejer...vi blir lixom bjudna på öl/dricka av alla killar som hopas på ngt tillbaks,haha ;)(dock får de ikke det-inte mig iaf?!)

Tyckte btw hon gick mycket bättre idag!Hopppppppppppppas hon är på bättringsvägen<3
och just nu har jag mycket att tänka på ang hästarna,ridninge och mig...ska jag fortsätta?orkar jag?vill jag?har jag tid?finns lusten till 120 kvar? åååh så mycket att tänka på just nu.
 
Kram på er för nu ska jag slagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0