I´m back!

Hejsan nu är jag tillbaka!Ska försöka skärpa mig och skriva här nu men jag har varken tid eller lust,aja.

Känner ni igen dessa 2?:) hihihihiih väldigt roliga bilder :D









 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hur mår hästen?
Jo winnie ärfortfarande halt efer 4 vekors vila så ska läsa på lite om kotledsinflamation då jag inte är så inne i just hästens skador till 110!
Har nog kört allt.Liniment,kylande lera,back on track men inte ett skit har hjälp...suck!
Men imorgon ringer jag vet igen så får han ge henne en spruta in i kotan ev så håller vi tummarna på att detta kommer funka! 

Hade du kul i norge?

haha ja, det funkade kalas...tog enbart de blåa backarna(så feg som jag är) och ja vad ska jag säga mer än att det blir OS om 4 år för min del:D

28/2!
hihi jag fyllde 18 år då så fick pengar(shoppa hästprylar skall det bli) och resan fick ju jag som present
    
Favoritbloggar?! 
(ej i placerad plats)  

Tavlingsryttaren.se
Kenzas.se
Hoppryttarinnan.se
Jsohlman.blogg.se
Moazalar.blogg.se
Orlandolamiro.blogg.se
Meliehoppman.blogg.se
Ronda.blogg.se
Lolaskager.blogg.se
Teamjohansson.blogg.se
Bellablondiiiiiee.blogg.se  
Internationalshowjumping.blogg.se
Casey.webblogg.se
Kriiiz.blogg.se
Shallala.blogg.se


Oj,det är sjukt många jag brukar besöka varje dag!:D

Tack för ikväll hoppas ni alla återvänder till mig igen.haha                       


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Haha, riktigt roliga bilder! xD

2010-03-07 @ 18:30:22
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0