hej!

Eftersom min lillasyster är GANSKA seg nu med att fixa bloggen så sätter jag en vit bakrund för tillfälliigt så att jag kan skriva och ni läsa!:D

Tänkte ladda upp några bilder också.Sjuk är jag och det är inte kul...vill till skolan men ska ut ikväll haha för jag ska ändå inte till skolan förrens på måndag.

Har ett otroligt ledsamt bud att komma med ang hästen men vet inte ens om jag vill skriva detta..hästlös blir jag iaf!:'(

Älskade winnie<3
lät dom gå utan täcke i värmen och detälskar de:D






JAG och min nuvarande hund dock 10-11 är hon nu:)




bjuder på denna :D

Kommentarer
Postat av: C

Fina bilder! :) Glad påsk!

2010-04-03 @ 14:04:11
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0