Godmorgon!

Hejsvejs!
Sitter nu i min systers lägenhet och har precis tagit på mig ett munsårsplåster,mhm jag har tydligen fått det under natten?! sjukt jobbigt...men jag är superduperkänlig mot allt så tänkte testa dessa plåster för då pillar jag inte på att osv men vi får hoppas på att det funkar!

Sen så ska jag ta tåget hem lite senare när jag orkar gå och ska ev tömköra pluttan dock en liiiiiten runda,tyckte hon gick lite orent imorse vid utsläppet men kan helt bero på att hon springer till hagen av glädje,aja vi hoppas bara det e lite värk sådär och inte på ruta 1 igen eller det har jag varit hela tiden typ.Hon är bra ena dagen och andra lika dåligt igen så har varit svårt att veta när jag kunde börja gå och man måste chansa,hon har lixom vilat i 7 veckor nu. BLI FRISK HÄSTAPOLLE!

Tänkte köra dagens fråga också..ah om jag nu kmr på ngt!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0