-_-_-_-_-_-


Hejsan!
Hästapollen har fortfarande inte blivit bra och det är svårt att veta om hon blir bättre då hon kan vara mkt bättre ena dagen än andra men veterinären tyckte det var dags att åka till kalmar nu men det är verkligen det sista jag vill göra...så jag tänker vänta i MAX 2 veckor till(tyck vad ni vill men min häst och jag gör hur jag vill) + vemfan vill lasta en häst  i ungefär 2 tim som inte kan stå bra med ett ont ben? nej fy helvete..ursäkta ordspråket!

Men jag är så förbannat ridsugen och jag kan inte ens köra min ponnplutt under tiden! men ska nog boka tid med granntjejen i ridhuset för hoppträning(tränar henne) men jag har sällan tid..skolan,hem,stallet,äta,sova! men nu har jag ändå ridhuskort som jag inte ens kan utfylla så bra om jag tar upp det på henne och jag har ju transport då hon inte hunnit köpa,har ni en tillsalu? i Blekinge/kronoberg området? :) tacksam för svar så kan jag förmedla budet till henne!

Köpte 3 säckar morötter idag eller skulle haft 4a men han hade endast tagit fram 3 och så blyg som jag är sa jag inget utan la in det i bilen bara och betalar en annan gång eftersom jag bara hade 500lappar på mig,haha.Men vi känner varandra och bor endast några få km ifrån så enkelt att svänga förbi med 120kr :)

Är det något ni vill veta eller att jag ska skriva om så skriv gärna ner det:)

tack för idag!


Kommentarer
Postat av: EmelieHoppman

sv: schabraket finns på http://www.exklusiv.se/shop.html?id=2206

och luvan hittade jag på en utländsk hemsida, minns ej vilken . =)

2010-03-04 @ 19:15:20
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0