"Upp med hakan och börja skriv"

 Hahah jag har så lääänge tänkt på att fasen ta tag i bloggen igen,men jag pallar inte sätta igång datorn och ännu mindre skriva här?Men nu skall jag ju träna upp winnie,(hon är hemma igen) och Runol"rune" 2årig shettis som jag skall träna upp lite(inridning sker ju snart)

Winnie har blivit rejält fet efter att hon varit hos roland,suck!!! och mitt bete här hemma har ju vuxit upp sjukt mkt så har hittat en plätt där det knappt finns ngn,PERFA!!:P tycker synd om henne när hela hagen är "med"gräs och hon står på en"jordbit" haha men jag lovar er att det är för hennes bästa..hon kan ju inte tränas annars!

sedan har jag fått förfrågningar ang om jag skulle vilja ha hem ett par hästar för inridning,SUPERKUL!:D 
hoppas verkligen jag kan få jobbet...sjukt fett isf,finner inga ord till hur kul de hade vart!:D
 åh kan inte ladda upp bilder!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaaa! Där är du ju! :D

2010-06-04 @ 07:49:56
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0